torsdag 28 november 2019

28 November 2019 Julfina och roliga fönster

Hej.

Kanske låter lite konstigt när jag skriver roliga fönster till jul. Men jag satt och tittade lite på Pinterest och hittade ett roligt men även fint tips på hur man kan dekorera sina fönster till jul.

Dem flesta även jag använder eller har använt fusk snö eller glitter för att göra olika mönster på våra fönster. Glittret är lätt att få bort men jag personligen tycker att det är jobbigt med fusk snö, då det känns som att det inte spelar någon roll hur mycket man tvättar och gör rent så hittar jag alltid något fusk snö kvar. hehe

Men med detta tips verkar det som dem har använt sig av papper och även någon färg för att göra julfint i sina fönster. Tänkte dela med mig av lite bilder jag hittade ifrån Pinterest när sökte efter Jul pyssel.

(Lånad bild)


(Lånad bild)


(Lånad bild)

Fanns massor med roliga saker man kan göra i sina fönster. Mycket av bilderna jag hittade som var mer avancerade bilder är nog stickers.  Som denna tomte och ren på bilden ovanför, eller som denna bilden under ser man att det är stickers. 

(Lånad bild)

Men jag tycker ändå att det är en rolig ide att piffa upp sina fönster på om inte annat en rolig pysselkväll.

Ha det gott

Kram Kram Marre



Inga kommentarer: