onsdag 27 november 2019

27 November 2019 Lugn dag, funderingar på pepparkaksformar.

Hej.

idag har jag tagit det lugnt då jag haft huvudvärk till och från sen i fredags.

Idag har jag fått vara utan huvudvärken på dagen men har känningar av den nu på kvällen. Mycket spänningar i nacke och axlar. Men skam den som ger sig jag har passat på att baka ändå och imorgon får det bli att baka lite pepparkakor. Tittade igenom mina pepparkaksformar och trodde att jag hade mer i någon gömma men hittar dem inte. Så det får bli dem jag redan har och även komma på egna mönster och former. 

Hittade dessa på Clas Ohlson som jag tyckte var super söta.

Och på KlaraForm hittade jag dessa.


pepparkaksformar på snöflingor och rävhuvud.
Mitt favoritdjur ute i naturen är ju rävar så det passar mig perfekt. 

Även om det nog blir väldigt fina pepparkakor av rävhuvuds formen så hade jag nog valt denna i första hand.
Som är från BakaFika

Ska du baka några pepparkakor till denna julen och har du någon pepparkaksform som är lite annorlunda?

Ha det gott

Kram Kram Marre



Inga kommentarer: