tisdag 20 november 2018

20 November 2018 Tomtar och årets Julvärd

Hej

Idag var jag och min mor till Konsum, där hittade vi två jätte söta tomtar. Dem kostade 50 kr styck vilket vi tyckte var väldigt billigt på så fina tomtar.

Dem fick sin plats vid trappen, ville gärna ha något där då sladden till våran ljusslinga ligger på golvet. Vill ju inte snubbla på sladden när man går förbi. 


Se så söta dem är, jag älskar dem och jag kommer bli lika glad varje gång jag ser dem. Funderar på om jag ska pyssla ihop en liten skål med fejk gröt som kan stå framför dem. Måste man kunna pyssla ihop på något sätt.

Blir att sätta sig och söka runt lite på tips.
----

Årets julvärd har nu avslöjats och det blir

Katarina Ahlström


----

Ha det gott.

Kram Kram //Marres82

(Denna mysiga bild hittade jag på Pinterest.)

Inga kommentarer: