söndag 4 november 2018

4 November 2018 Julpyntning

Hej.

Idag ska jag fixa lite med julpyntet igen är inte riktigt klar med vardagsrummet, men det mesta som går i rött och silver ska vi ha i granen. Men den kommer inte upp förrns i slutet av November. Så jag sitter lite fast i tänkandet, var jag ska fortsätta så länge o.s.v. 

Men kanske ska ta tag i det stora sovrummet byta lite gardiner och juldukar sen får jag se om jag plockar fram något mer. Älskar allt julpynt, får en varm känsla i kroppen och blir alltid lugn på något sätt.

Ute blir det bara kallare och kallare och då vill man ha lite varmare känsla inomhus. Längtar till att snön kommer så det skapar lite mer julstämning. 

Annars har jag inte gjort så mycket idag tagit det lilla lugna och tittat på julinspirationer från alla fina julbloggar. Tycker att det är roligt att se och läsa andras julbloggar och förundras av allt fint. Många har väldigt mycket bra tips och det dröjer inte länge innan man får julkänsla. Så jag tackar alla som julbloggar det gör verkligen så man kommer in i julfeelingen. <3 p="">

Nu ska jag värma lite glögg och börja med julpyntandet.


-----

Kram Kram //Marres82 


Inga kommentarer: