torsdag 27 september 2018

27 September 2018 Pepparkakor och kanal med bara julfilmer

Hej

Oj vad jag önskar att det hade kommit hit en ny kanal också, för i Storbritannien så kommer det en kanal med bara julfilmer. Hur mysigt hade det inte varit att kunna sätta igång tv:n och bara har julfilmsmys hela dagarna fram till jul.


-------------------------------------------

Idag ska vi iväg och storhandla, ska passa på och se om jag hittar Pollys nya vinter smak och juleskums nya kola smak. Kanske hittar man även denna 

i butiken, men då dem kom ut med sin nya smak för bara några dagar sedan så finns den säkert inte ute redan. Jag väntar också med spänning på Estrellas nya chips smak. Japp jag är en gotteråtta hehe

Får se om jag hittar något mer julpyssel att göra för detta året, brukar julpyssla med något nytt varje år. Detta året har jag bara sytt lite julkuddar till vardagsrummet. Förra året blev det julgranar av partyhattar. Stjärnor av inslagspapper, även andra stjärnor.



Så får se vad det blir detta året. Nu blir det att fixa i ordning sig lite innan det är dags att handla mat inför kommande månad.

Ha det gott.

Kram Kram //Marres82

Inga kommentarer: