torsdag 12 november 2015

Hej

Om några veckor är det dags för julkalendern, i år kommer det handla mer om historia. Julkalendern kommer heta "Tusen år till Julafton". Så det kommer nog vara intressant och lärorikt för både barn samt vuxna.

I år är det tydligen blått och grönt som är modernt att ha på julen.
Jag tycker om både blått och grönt till julen men då ska det vara speciell blå och grön färg.

Jag är också mycket för rött vilket jag tycker hör till julen och så allt som glittrar som girlang, glittriga dukar och vissa gardiner. Jag har fått en gardin av min mor för ett tag sedan som jag älskar, den kan jag titta på hur många gånger som helst.Så glitter och jag går hand i hand. :-)

Och så fick våran lilla kisse vara med på bilden också sötnosen.

Till helgen blir det att börja pynta här hemma då första advent är den 29 november. Ska bli såå mysigt.
Kram Marre


Inga kommentarer: