fredag 16 augusti 2019

16 Augusti 2019 Hösten...

Hej alla där ute, nu är vi inne i augusti redan och det är ca 130 dagar kvar till julafton. Månaderna går fort så snart börjar det bli dags för att planera inför julen. Många har redan börjar köpa julklappar och många väntar tills det börjar komma in i oktober, november. För att få den där extra julkänslan när man är ute och letar efter den perfekta julklappen.
Jag har inte börjar leta ännu även om jag säger varje år att jag ska börja i tid året efter.

Sommaren har varit helt okej med fint väder men även regn och rusk. Längtar verkligen till hösten har kommit igång ordentligt, då bladen ändrar till sina fina höstfärger. Så man kan tända lite ljus och sitta framför tv:n och titta på en bra film. Medans man dricker ett gott te. Jag har hittat mitt favorit te som jag kommer köpa fler gånger. Jag vill gärna ha ett te med mycket smak i, vilket jag tyckt varit svårt att hitta. Kan tipsa om detta te.

Tänkte testa deras andra smaker också och se om dem också kan bli en stor favorit.

Hoppas att allt är bra med er alla där ute och att ni får en mysig höst framför er.

Kram Kram //Marres82


Inga kommentarer: