onsdag 11 oktober 2017

Lite mer vi beställt...

Hejsan igen.

Tänkte att jag skulle lägga in lite bilder på det som har kommit från det vi beställt.

Det är både julsaker men även andra saker som man kan pyssla med till julen som band o.s.v.

Detta är inte så juligt men banden som man kan se i en liten hög på bilden kan man göra mycket av till egna juldekorationer.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dessa två väggdekorationer är inte heller något juligt, men ville ta med dem då jag är väldigt nöjd med dem. Den första bilden med texten är på våran sovrumsvägg medans bilderna på den sandbruna väggen är i vårat gästrum.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Blomman som är på den första bilden är heller inget juligt med men eftersom man kan ställa in lite olika färger på den så tycker jag att den även kan få vara med på julen. Det man ser på den andra bilden är egentligen något man ska ha i håret då det också är en klämma på den. Men bestämde mig för att dem skulle passa bra att få sitta i våra röda julgardiner till julen. Den sista bilden är en ljusslinga som jag älskar. Jag är mer van vid att ljusslingor har vitt ljus eller varm vitt sken eller till och med gult. Men denna har orange istället vilket jag tycker är super fint. Så den ljusslingan funderar jag på att ha i granen som ska stå nere vid trappen.


Granarna som är på den första bilden trodde jag skulle ha ett fast sken, vilket dem inte alls hade dem blinkade mellan grönt och rött. Men funderar på om dem ska få stå på den vita byrån som också är nere vid trappen. Tomte luvan på andra bilden trodde jag skulle vara för liten då den såg liten ut men det var den inte. Den sista bilden är en toalettpappershållare får se vilket badrum den kommer få hänga i. 


Den första bilden är en svart krans med vitt på topparna har inte riktigt bestämt mig för var den kommer sitta. Hade funderingar på räcker ovanför trappen men där ska vi ha ljusslingan med stjärnorna på. Men kommer nog hitta en plats för den kransen med. Den andra bilden är på girlanger dem skulle vara mörkgröna med vitt på men dem var svarta med vitt på också. Ska ha dem vid dörr öppningarna till varje rum. Hade dock hoppats på att dem skulle ha varit mörkgröna men det får gå ändå, jag får helt enkelt ja lite annat grönt i dem. Polkagrisarna som är på tredje och sista bilden ska jag ha på trappräcket. Väntar på att dem med silver och guldband ska komma också.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Detta är vad vi har fått hittills förutom laddare till sambons telefon och fönstertoning förstås. Och skulle ni vilja se hur dem ser ut så säg till så lägger jag ut bilder på dem med.

Ha det gott.

Nu är det dags för mig att krypa ner i säng, är både trött och har en axel som värker så det blir lite värme på det onda.

Ett litet tips först. Vet du inte vad du ska hitta på i höstmörkret och älskar att läsa men kanske inte har en bok som tilltalar eller helt enkelt har läst klart alla. Ladda ner appen Wattpad där finns det massor av böcker på massa olika språk. Jag älskar böckerna på engelska och jag hittar alltid en bok att läsa. Böckerna på Wattpad finns både som färdig skrivna men även dem som inte är det. Wattpad är till för dem som vill testa på att skriva en egen bok som andra kan följa och läsa under bokens gång. Många har blivit upptäckta och säljer nu sina böcker på nätet, vilket jag tycker är jätte kul för det finns så många där ute som är duktiga på att skriva men men kanske inte riktigt vågat på sig det. Kolla in den appen om du kanske vill testa på att skriva din egen bok eller bara känner för att läsa i lugn och ro. Har du ingen mobil som du kan ha appar på kan du sitta framför skärmen på datorn och läsa istället eller om du nu har en surfplatta. Gå bara in på Wattpads hemsida och registrera dig kostnadsfritt.


Kram Kram // Marres82


Inga kommentarer: