fredag 30 september 2016

Hej

Börjar med att skriva här i bloggen om hur det går med min utbildning, jag fick ett mail i tisdags om att jag hade kommit in på fortsättningskursen på IT-programmeringen. yay det betalades in på onsdagen så nu är det bara att vänta på inloggningen och kvittot på att det är inbetalt. Idag fick jag dock ytterligare ett mail ifrån dem jag hade tydligen sökt kursen två gånger så det var bara att skriva ett mail till dem och be om ursäkt för det för att låta någon annan ha turen att också få gå kursen. Så den 10 oktober så är det dags oj vad jag längtar. Roligaste är ju att jag alltid har varit skoltrött och bara tanken på att sätta sig att plugga fick mig att vilja gömma mig. Men när jag äntligen kom på vad jag vill jobba med så tycker jag genast att det är roligare.

Nu dags för att skriva om något till julen och tänkte att det inte hade suttit fel med lite pynt från förr.
Hittade en sida som heter Broarne där man kan hitta massor med fint julpynt.





Titta vad underbara älskar julbonader med fina motiv på. Tänk om våran jul hade sett ut så här nu, men massor av snö så barnen kan vara ute och leka i på julaftonsmorgon för att sedan komma in i värmen och dricka varm choklad och äta ostsmörgås eller varför inte en bit julskinka på. och nej jag skulle inte vara den vuxna som kommer stanna inne i värmen jag kommer hålla mig ute och hjälpa till med snögubbar, ljuslyktor och göra snöänglar. Man måste ha barnasinnet kvar. Nu fattas det ju barn i vårat hem så jag får ta med mig hunden ut, tur att han är lika galen i snö som matte.

<3 div="">
Hittade lite mer på Broarne





Den sista bilden är ingen julbonad utan en vaxduk, visst är den härlig massor att titta på.
Har hittat lite annat på internet också, men inte just julpynt från förr utan julpynt som man kan hitta lite varstans i våra affärer där ute.











Nu blir det lite film innan det är dags för sängen.

Ha det gottit
Kram Marres82


Inga kommentarer: